our telegram
.::: بررسی کاملا تخصصی مشکلات خواب کنکوریها :::. :: یک قدم تا موفقیت

یک قدم تا موفقیت

بروز ترین مرکز مشاوره تحصیلی

بروز ترین مرکز مشاوره تحصیلی

یک قدم تا موفقیت بروز ترین سایت مشاوره تحصیلی
راهکار مطالعه ی دروس _ مشاوره تحصیلی تخصصی _ نکات تست زنی
مقالات انگیزشی _ آزمون های آزمایشی _ موفقیت تحصیلی

.::: بررسی کاملا تخصصی مشکلات خواب کنکوریها :::.

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ


سلام عزیزان امیدوارم حالتون خوب باشه

در این پست قصد صحبت در ارتباط با مسئله ی بسیار مهمی دارم،همونطور که از تیتر هم پیداست،بحث امروز ما در ارتباط با مقوله ی خواب و خواب آلودگی در حین مطالعه و در تایم های مختلف روزانه ی شما هست.


در طول هفته ی اخیر یکی از سوالات رایج بچه ها که از من میپرسیدند همین مقوله ی خواب بود،که تصمیم گرفتم یک فایل صوتی رو ایجاد کنم و به تفصیل در ارتباط با این مسئله ی مهم صحبت کنم و راهکار های مناسبی رو ارائه بدم.

توصیه میکنم حتما این فایل صوتی رو بشنوید و از توصیه ها و راهکار هایی که درش مطرح شده استفاده ی کافی رو ببرید.







۹۵/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی